vasárnap, június 24, 2007

Back to the Emerald Island

Idén ismét megyek ki Írországba! A véletlen úgy hozta, hogy ismét juni 30-án repülök, ismét Seán Darmody fog értem jönni a reptérre. Remélem ez a kiruccanás is olyan jól fog sikerülni, mint a tavalyi.
Tavaly a munka mellett az egyik legfontosabb projekt volt a szakdolgozathoz használatos könyvek beszerzése. Nagyjából be is váltotta a hozzá fűzött reményeket, hiszen ott találtam meg azt a könyvet, ami elindította a szakdolgozatom fő csapásirányát.
Idén sem lesz projekt nélkül az ír út, ez alkalommal egy rövidke dokumentumfilmet szeretnék készíteni. A témája maradjon titok, vagy inkább meglepetés. Mindenesetre remélem a munka és a dokfilm is összejön ebben az évben.
A szállás még kényelmesebben megy idén, mint tavaly. Mivel ugyanoda megyek vissza, ahol már előző évben is voltam, ezért eleve könnyebb dolgom van. Viszont a legjobb, hogy Tamáséknál fogok tartózkodni, róluk sokat lehetett olvasni az előző bejegyzésekben.
Idén csak 1 hónapot leszek kint. Augusztusra drága nővérem megházasodik, nem fogom kihagyni, elvégre csak egyszer történik ilyen az életében. Így az indulási dátum 06.30. az érkezési pedig 07.31.
Előző évhez képest mostmár a repülőjegy megvételezése is sokkal kényelmesebb volt. Mióta megvan a dombornyomott csodakártyám, valahogy egyszerűbben mennek a dolgok. Igy volt ez a repjeggyel is, online megvásároltam oda-vissza, és még kedvezményt is kaptam... Szuper.
Egy hét múlva ha minden jól megy akkor már Carrick-on-Shannon városában leszek. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: