hétfő, augusztus 07, 2006

Így néz ki egy munkahetem :-)

Csutortokon munkaba alltam. A szitu nem volt tul kenyelmes, mivel a hotelos munkat vissza kellett utasitanom, hogy a Havanaban dolgozhassak. De talan jobb is igy, nem birtam volna az iramot, ha a het minden napjan melozni kellett volna.
A lenyeg, hogy ezentul csutortoktol vasarnapig (ezeken a napokon van nyitva a bar) minden heten a Havanaban leszek 'floorman'. Az a dolgom, hogy a kerthelysegben talalhato 8 asztaltol felvegyem a rendeleseket, szedjem az ures uvegeket, stb... Magyaran rohangalok a kinti asztaloktol a pultig meg vissza.
A nyitonapon eleg szep tomeg gyult ossze, az egesz klub annyira tele volt, hogy alig lehetett elferni. De jo volt a nyuzsges. Kozben jofajta underground latin elektronikus zene szolt, amit egy spanyol es egy angol DJ szolgaltatott, a tempoval tehat nem volt gond. A vendegek, akik inkabb a kinti reszen mulattak, eleinte nem igazan tudtak, hogy nalam is lehet rendelest leadni, igy nem volt tul nagy forgalmam. Persze ezt nem bantam annyira, legalabb kicsit belerazodok, mielott nagyobb rendelesekert vallalnam a felelosseget. Kaptam borravalot is, 8,50€-t vittem haza elso nap.
Penteken szerencsere nem volt akkora tumultus, igy gyorsan tudtam kozlekedni a pult es a kert kozott, es aznap mar talcan vittem-hoztam a poharakat (elso nap meg nem allt rendelkezesemre). A zene ez alkalommal is kedvemre valo volt, dallamos funky zene szolt, nemi Hip-Hoppal es R'n'B-vel vegyitve (James Brown, MC Hammer, stb.), szoval fulig ert a szam. Borravalo aznap is volt, nagyjabol annyi, mint elotte.
A szombati naptol feltunk a leginkabb, akkorra vartuk a legnagyobb tomeget. Nagyjabol be is jott a joslat, bar annyi ember azert nem volt, mint elso este. Egy jo kis henparty-val (leanybucsu) kezdodott az ejszaka, ami aztan a borravalo mennyisegen is megmutatkozott, ugyanis hajnalban 30€-val tertem haza.
Azt kell mondjam, ezek az ir nok aztan tudnak mulatni. Megerkeztek 10 utan nem sokkal, mar jocskan illuminalt allapotban, egyenesen mentek a tacterre, majd dakoformaju szivoszalak segitsegevel tovabb vedeltek egeszen ejfelig... Erdekes, hogy itt ha a fiatalok inni akarnak, akkor a penz nem kerdes. Volt egy asztalom, ahol harom ir srac szeretett volna egy gorbe ejszakat, ahogy szamoltam, cirka 150€-t koltottek vodkara, sorre, stb.
A bar egyik sajatossaga, hogy a kerthelyseget futik ontottvas kalyhakkal. Nagyon szimpatikus megoldasnak tunt, egeszen szombatig, amikor Sean szolt, hogy le kene mennem kicsit hamarabb, kitakaritani a hamut meg az elegett kokszot. Nem volt tul kellemes, de kb. fel ora munka az egesz, tehat nem veszes.
A vasarnap nem volt tulsagosan forgalmas, nagyjabol olyan, mint a pentek. Mostanra mar osszehaverkodtam a kidobokkal is, kozuluk a kedvencem Chriss, a lengyel srac, akinel egyszerubb fickoval meg nem igazan talalkoztam eletem soran. A sracoknak pont ma mondtam, hogy olyan tekintete van, hogy ha a szemebe nez az ember, akkor olyan erzese tamad, mintha a vegtelen semmisegbe nezne a fejen keresztul.
Kaptam tegnap fizut, osztottam-szoroztam, es kijott, hogy 12,5€/ora a berem. Erre jon meg a borravalo, szoval panaszra nincs okom...

Nincsenek megjegyzések: