szerda, augusztus 02, 2006

work work work

Na hat vegul csak bebonyolodtak a dolgok... Ma hivott fel Paul unokatesoja, Sean, hogy menjek 6-ra eligazitasra a Havanaba...
El is mentem hat, es nagyjabol vazolta nekunk, hogy kinek mi lesz a dolga a barban. Nekem majd az elso nehany napon csak poharakat kell szedegetnem, egyszeru rendeleseket felvennem, amig bele nem jovok, hogy hogyan kell kezelni az erintogombos kasszagepet... Bar vegulis annyira nem bonyolult, hamar meg fogom tanulni. Ideaig minden OK volt.
Aztan mikor megkerdeztem, hogy mikor van munkaido, illetve hogy van a beosztas, Sean elmondta, hogy csutortoktol vasarnapig van nyitva egyelore a bar, este 9-tol ejjel 2-ig. Persze a hotelban nagy mellennyel azt mondtam, hogy csak hetvegen tudok dolgozni, maskor nem (gondolva arra, hogy ha Jerrynel akad munka hetkoznap, akkor azt el tudnam vallalni meg melle).
Ugyhogy megyek majd szepen a hotelba megmondani John Dolannek, hogy sorry, de a nem pentek-szombat-vasarnap a jo, hanem hetfo-kedd-szerda. Aztan majd meglatjuk, hogy hogy fogja fogadni. Remelem kell neki annyira a munkaero, hogy ettol fuggetlenul ala fogjuk irni a szerzodest pentek delutan. Meg kulonben is, ha mar vettem csillivilli nadragot a munkahoz, akkor ne legyen mar hiaba :-) (Egyebkent a Penneys-ben 9 euroert sikerult talalnom egy jofajtat).
Holnap ha minden igaz, akkor elstoppolunk megint Sligoba, hogy meglessuk az oceant ez alkalommal, mert eddig ugye az mindig elmaradt valamilyen oknal fogva. Csak az eso ne essen...

Nincsenek megjegyzések: