kedd, augusztus 18, 2009

Utolsó nap a moziban

Tegnap megtörtént hát. Utolsó munkanapom töltöttem a Carrick Cineplex-ben. Éppen a G-Force hatalmas kartonplakátját pakoltam fel a poszteres szobába, amikor Laura hozta ki a következő beosztást (péntektől-csütörtökig), és mondta hogy már írd be egyik napra sem. Akkor fogtam fel valójában, hogy mivel kedd-szerda-csütörtök ezen a héten szintén szabadnap, valójában a hétfői munkanappal be is záródik a pályafutásom. Ennek örömére este mikor levettem a mozis nadrágot, azzal a lendülettel bele is hajítottam a szemetesbe... Volt már elég baja éppen, kapott domestost, vízkőoldót, sok kólát és egyéb cukros szörnyűséget, nem beszélve a popcornos sóról és olajról. Akár azt is mondhatnám, hogy óóó, ha ez a nadrág mesélni tudna... De inkább ne meséljen, jobb neki a kukában.
Közben mindenki tűkön ül a vasárnapi búcsú/staff party miatt. Ciara kolléganőm is elhagyja a mozit, ő elutazik Taiföldre, majd onnan Londonba megy egyetemre megcsinálni a masterst. Szóval duplán búcsúzunk.
Érdekes egyébként visszagondolni a reakciókra, amiket az elutazásom híre váltott ki. Adam annyira kiborult, hogy elhatározta, hogy ő is otthagyja akkor a mozit, ha már én is elmegyek. Shino csak lazán megrázta a fejét és azt mondta "Noooo", mintha legalábbis valami hihetetlen dolgot mondtam volna :) Azon kívül jönnek még visszatérő vendégek, akikkel jóba lettem időközben, remélhetőleg Liam is tiszteletét tudja majd tenni.
Fényképezőgépet mindenesetre vinni fogok, aztán postolok majd serényen :)

Írországban szeretem a felhőket. Nem az otthon megszokott bárányfelhőkről van szó, hanem sokkal nagyobbak, erőteljesebbek, jól láthatóan és gyorsan vonulnak, és nem utolsó sorban egy kis photoshoppal megpiszkálva szép képeket lehet csinálni róluk.

"A pessimist sees only the dark side of the clouds, and mopes; a philosopher sees both sides and shrugs; an optimist doesn't see the clouds at all-he is walking on them" - Leonard L. Levinson

Nincsenek megjegyzések: