vasárnap, augusztus 09, 2009

Meet BOB

A szobámba pár hete új lakó költözött. Ő nem más, mint BOB a Monsters vs. Aliensből.
A legutóbbi staff meetingen hivatalosan is bejelentettem, hogy nem jövök majd vissza a szabadságról. Szerencsémre mindenki megértő volt, Laura mondta, hogy akármikor visszamehetek. Abból a szempontból viszont örültek, hogy így végre adódik majd alkalom egy újabb staff party-ra búcsúbuli címén... Nemrég találtam egy 50 euróst a moziban, amit nagy becsületesen le is adtam a széfbe, hogy ha esetleg valaki keresné, meglegyen. Persze nem jelentkeztek érte, viszont valahogy a fizumon eddig nem nagyon jelent meg az az 50 euro többlet. Mint ahogyan azt ma megtudtam, az a pénz megy szépen a búcsúbuli kasszába, amit majd szépen kiürítünk 2 hét múlva vasárnap.
Hihetetlennek tűnik egyébként, hogy már csak napok kérdése, és repülök haza. Hiányzik már az otthoni levegő, a kaja és legfőképp azok, akiket ott hagytam...



"...and I miss you, like the deserts miss the rain" - Everything but the Girl: Missing

PS: Annát még mindig nem rúgták ki

Nincsenek megjegyzések: