vasárnap, május 31, 2009

Glencar Waterfall

Csütörtökön felhívtam Shinot, hogy el tud-e vinni minket a Glencar vízeséshez. Shino, mint Shino, "of course, yes, anytime" mondta tipikus indiai akcentusával. Délután 1-re megbeszéltük az indulást, felkerekedtünk, és kis késéssel meg is indultunk. Bő 1 óra kocsikázás után megérkeztünk a helyszínre. A kocsiból kiszállva kellemes zajt hallottam, morajlott a víz mögöttem. Egy perc séta, erősödő zuhatag hang, és akkor megláttam életem első igazi vízesését.
Lenyűgözött az az erő, amivel az a rengeteg víz aláhullott a mélybe. Kedvem lett volna lemászni és megérinteni a kezemmel, csak hogy érezzem az erejét...
Miután elkápráztunk kellőképpen, megindultunk visszafelé. Az úton még megálltunk megnézni a lovasszobrot, ami teljesen vasból készült, a képen szerintem ez látszik is. Egyébként a kép hátterében az a tó van, ami a Forrest Park-os bejegyzésben is látható.
Hazaérve kimentünk a Tecsóba bevásárolni az esti burritos evészethez, majd preparálás, és végül kaja. Evés-ivás, utána pedig játék! A két lány (Rita és Szabina) eléggé ráéreztek a Soul Calibur II-re, ha így folytatják tovább, hamarosan méltó ellenfelekké válnak :)
Szombaton Szabinától fájó szívvel elbúcsúztam. Örültem hogy itt volt, bár jobban örültem volna, ha lett volna kicsivel több szabadidőm, és még el tudtunk volna menni hétvégén mulatni, úgy mint régen.

Kedves olvasóim, az utóbbi időkben nézett filmek verdiktjei következnek:
Drag me to Hell: elméletileg valami hihetetlen jó horror kéne hogy legyen... Az első 15 perc még talán félelmetesnek mondható. Utána már egyenesen nevetséges. 45%
Made in Hungária: csapatszellemnek engedve vetemedtem rá, előzetes szörnyű előérzem ezúttal csalt, nem volt olyan vészes, mint amire számítotttam. Mint a legtöbb magyar film esetében, a fényképezés itt is csodás, a többi pedig... tudjuk. Fenyő Mikit még mindig nem birom. 55%
Blue Gold Water Wars: dokumentumfilm a vízről. Így kell egy dokfilmnek kinéznie. Megrázó és elgondolkodtató, mindamellett nem veszít hitelességéből. Aki nem ódzkodik a műfajtól, nézze meg mindenképpen. 80% [műfajspecifikus értékelés]
First Snow: régóta meg akartam már nézni, valahogy eddig sosem sikerült, megérte a várakozást. 81%

"Show me a sane man and I will cure him for you" - C. G. Jung

Nincsenek megjegyzések: