péntek, június 05, 2009

Trippin'

Az utóbbi napok szinte végig kirándulással és utazással telltek. Legutóbb a Glencar vízesésről írtam, azóta volt biciklis/buszos/stoppos/autós túra, csak hogy változatos legyen :)
Petivel pár napja helyreraktuk a bicikliket, csatlakozott hozzánk Rita, akinek szereztünk egy harmadik bicajt Veráéktól, és nevágtunk a környék vadvidékes tájainak. A régi híd ugye alap, onnan még tovább merérszkedtünk, egészen a Shannon egy érintetlen partjáig. Minden csupa zöld, él és virul. Rövid vita a szitakötők átlagos élettartamáról, bámészkodás, fotózás, majd vissza a nyeregbe, irány haza.

Másnap sajgó seggel ébredtem, így a buszon mikor leültem, a mosolyom kevésbé volt természetes. Aznap Boyle-t vettük célba. Boyle apró városka, még kisebb, mint Carrick, viszont Hollywood-i színészek termeléséből egész jól áll (már ha az arányokat nézzük). Boyle-ban született ugyanis a Tarzan filmekből jól ismert Maureen O'Sullivan (Jane), illetve az utóbbi időkben felkapott Chris O'Dowd (The Boat that Rocked, FAQ About Time Travel) is.
Boyle egyébként méretéhez képest sok látnivalóval rendelkezik, ott vannak a régi apátság romjai, van múzeum, hangulatos folyó, ami kell.
Az apátságnál kedves öreg fickó fogadott minket Ritával, gyorsan elhadart mindent amit kötelező jelleggel el kellett neki, majd utunkra engedett az apátság kapuja felé. Jelenleg újraépítik az egészet, beszámoznak minden kis darabot mielőtt szédszednék, majd mindent szépen visszaépítenek.
A múzeumban helyi jellegű kiállítás van, egészen régről közelmultig, meg ki lehetett próbálni, hogy hogy kell boltívet építeni... Na vajon kipróbáltuk-e?
Csak úgy, mint a tollal való szépírást...

Másnap Ritával stoppoltunk Sligoba. Első utunk az adóhivatalba vezetett, ott elintéztem az adóvisszatérítést, Rita a PPS számát szerezte meg ismét, majd bementünk a városba nézelődni. Bámészkodás, városjárás, ismét stopp vissza, este ugyanis Terminator: Salvation premier, simán ott a helyem. A film azt kell mondjam, hogy JÓ! A vége persze nem úszhatta meg a klisésedést, viszont egész odáig szerintem kitűnő. Az operatőr és a hangmérnök csodás munkát végzett, le a kalappal előttük. A képek színei tökéletesen visszaadják az atmoszféra hangulatát, egy pár kameramozgástól az állam leesett, a hangok pedig a vájtfülűeket is teljes mértékben le fogja nyűgözni, abban biztos vagyok. 85%
Ma ismét Sligo volt soron, csak ezúttal Verát kisértük el kórházba ellenőrző vizsgálatra, majd ismét városnézés (lányoknak ez ugye egyenlő a shoppingolással)...
Úgy érzem szerencsés vagyok a munkámmal kapcsolatban. Az utóbbi időben már kétszer is azt mondtam magamban, hogy "I love this job!" Az első ilyen eset pár hete történt, amikor Laura beküldött munkaidőben megnézni a Fighting-ot, (78%) mert szerinte vannak bent bajkeverő tinik, ezért a legjobb az, ha bent van egy alkalmazott, mert akkor nem fognak rendetlenkedni... Magyarán az volt a dolgom, hogy beüljek megnézni egy filmet, és ha netán rossz fát tesznek a tűzre a neveletlen fiatalkorú vendékek, akkor egy szemöldökborzolással kombinált csúnya pillantással figyelmeztessem őket, hogy nem otthon vannak. A legjobb ugye az egészben az, hogy ezt egyébként is megcsinálnám :) A másik ilyen alkalom ezen a héten volt, amikor ugyanez történt, a Chéri c. filmmel (62%), csak akkor egyetlen pár volt a teremben... Az okot gondolom mindenki kitalálja, hogy miért volt jó, hogy bent voltam.

"This is John Connor. If you are listening to this, you are the resistance." - Terminator: Salvation

Unknown írta...

A lelkes olvasók kezdik hiányolni az új bejegyzéseket:) Cheers!

Szilárd írta...

Nos, kedves Kael, valóban elhanyagoltam mostanában a blogot, de hamarosan írok!