hétfő, július 02, 2007

Első napom Carrickben

Nagyon jól tellt az első nap. Miután kipakoltam Tamáséknál, fogtam magam és megindultam a városba szétnézni, hátha összefutok ismerősökkel, nameg ugye pótolni az elkobzott tisztálkodási szereket.
Utam első felében beugrottam a szendvicsezőbe, ahol Gapcsi dolgozik, dumáltam vele kicsit, aztán tovább a központ felé, be a Cryans Pubba. Ott volt Liam, a pub tulajdonosa, egyben Paul nagy cimborája, akinél tavaly a füvet abáltam. Azonnal felismert, így egy év távlatából is, köszöntött, hogy "Hey, Sky, welcome back!" (sic!) Miután tisztáztuk, hogy igazából Sly, mondta, hogy jó hogy jöttem, mert nagyon sok a rám váró munka, és hogy kedden már hívni fog a részletekkel kapcsolatban. Hurrá! A pub után mentem vásárolni, a tisztálkodószerek mellett még vettem pár napra kaját. Visszaúton pedig benéztem a Havanába, hogy mi változott. Hááát nagyon sok minden. Kiépitették a kerthelységet, a tavalyi stílusos öntötvaskályhák helyett mostmár gázzal működő, utcai lámpásokra hasonlító fűtőoszlopok vannak, meg épült még egy kinti bárpult. Láttam azt is, hogy mindez nemrég lett felépítve, és nincs lefestve. Úgyhogy már vizionálom a következő néhány hét tennivalóit. Nagy örömömre láttam, hogy aznap este élőzenés nyitvatartás lesz. Egy óra szundikálás után visszatértem a Havanába, ahol összefutottam egykori manageremmel, Seánnal. Szinte reflexszerűen tolta elém a korsó Bulmerst (cider, nagyon fincsi). Az élőzene hangulatot teremtett, sok ismerőssel összefutottam. Röviden: jó volt.
Aztán estére visszajöttem az albérletbe, beszélgettem még kicsit a ház úrnőjével aztán nyomás aludni. Ma pedig további levélváltások a Meteorral (itteni mobilszolgáltató). Történt ugyanis, hogy valószinüleg deaktiválták a kártyám, mivel huzamosabb ideig nem volt rajta forgalom (van ez így kishazánkban is, vodánál 3 hónap inaktivitás után kapcsolnak le, pannonnál 12 hónap, T-nél nemtom). Kellemes meglepetés volt viszont, hogy tegnap (vasárnap) küldtem egy e-mailt az ügyfélszolgálatnak, hogy legyenek szivesek visszakapcsolni a kártyám, és 2 órán belül jött is a válasz, hogy persze, semmi gond, csak adjam meg az adataimat verifikációs célokból. Úgyhogy mostmár csak arra várok hogy megjelenjen a kis Meteor logo a telefonomon, és sinen vagyok :-)

Nincsenek megjegyzések: