csütörtök, április 16, 2009

Fast & Furious

Mint azt már egy pár bejegyzéssel ezelőtt említettem, az ebayen verhetetlen vagyok licitálásügyileg :)  Hétfőn egy Nintendo Gamecube-ot sikerült 10 Euro + postaköltségért megnyernem. Ma korán reggel hozta is a postás. A pakkban volt a gépen kívül még pár játék is: Mario, Wario és Sonic MegaCollection. Már csak pár dolgot kell beszerezni hozzá, úgy, mint a memóriakártya, a 2. kontroller, és a multiplayer játékok. Amíg ezeket nem abszolváljuk, addig marad a nosztalgia a Sonic játékokkal (Petinek is volt SEGA Master System gépe) illetve ismerkedés az újabb Marioval.
Ha mindez meglesz, a nappali ismét némi átalakításon fog átesni. Peti számítógépe bekerül a szobájába, a fotelek is a helyükre kerülnek, illetve majd nézünk 2 túlméretezett babzsákot, hogy legyen mire csöppnyi seggünket helyezni, ha éppen nintendózni támad kedvünk.
Mai szabadnap lévén elmentem megnézni hát, hogy mitől robbant akkorát az amerikai mozikasszáknál április hónapban a Fast & Furious (nem tudom a cím magyar fordítását, de lehet, hogy nem is akarom tudni :)) Nos, a sikerrecept úgy tűnik a következő: vegyél pár menő verdát, videojátékokból ismert, jól bevállt autóversenyzési fordulatokat, izmos és/vagy jóképű pasikat, dögös nőket, keverd össze, hintsd meg némi "multidézés és bosszúállás" fűszerkeverékkel, majd tedd a nézők elé; kb 1,5 óra alatt  kész a haszon a stúdióknál. Ettől függetlenül rossznak nem mondható a film, csak hogy a kulináris példálózásnál maradjak: én azokat a filmeket szeretem inkább, ahol nem tudom 10 perc után, hogy milyen  recept alapján készült... Bár mondjuk nem is tudom, hogy mire számítottam...
A mozibajárásnak van még egy jó oldala. Ha nem is váltotta be a film a hozzá fűzött reményeket, az ember legalább az előzetesekből tudja, hogy mi keltette fel az érdeklődését, mit fog majd következőnek megnézni. Ami engem illet, az X-Men Origins, a State of Play és a Push vannak most listán, 1-2 hét kérdése és mi is vetíteni fogjuk őket. Ezeken túl még elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad, én megnézem a Dragon Ball filmet, akármilyen csúfosak is a kritikák.
És ha már az előzeteseknél tartunk:  Hamarosan... Csak itt... Jön... ezen a blogon... JÖN... már csak pár hét... JÖN!!! Rocky Horror Picture Show!
A mai képen: csak a miheztartás végett...


"Istenedhez, angyalodhoz, nem választott akarathoz,
Álmaidhoz, szerelmedhez, maradj mindig hű magadhoz."
József Attila

Nincsenek megjegyzések: