péntek, április 03, 2009

Napsütés, electric boogie

Tegnap nagyon jó idő volt. Szinte egyetlen felhő sem volt az égen, ami itt azért több, mint szokatlan. Csak estére mentem dolgozni, volt erős napsütés, így egyértelművé  vált aznapra, hogy mit fogok csinálni.
Felpakoltam a batyumat és nyomás ki a város szélére, a régi hídhoz. Az eredmények:




Jól esett az egy órás kis séta, és utólag jöttem csak rá, hogy itt az utolsó kép mennyire aktuális, ha úgy tetszik "életbevágó". Hazaérve ugynis gondoltam hasznossá teszem magam. Voltak a plafonról lelógó kábelek, amik Peti elmondása szerint csak felesleges tyúkbelek voltak, semmi hasznuk, és senki sem tudja mire való, le kell majd vágni. Uccu neki, Mekk Elek fogta is gyorsan a kiskést, és nekiálltam fűrészelni a kábelköteget. Mindet szépen le is szeleteltem, egy kivételével. A legvastagabb valószínűleg feszültség alatt volt, ugyanis a fenenagy igyekezetem közepette robbant egy jókorát, amit némi füst követett. Nekem semmi bajom nem esett, sehol nem ment ki a lakásban a biztosíték, csak az egyik kedvenc késem néz ki mostmár igen furcsán:

Mindezek után úgy döntöttem, hogy inkább hagyom én azt a kábelt, és visszadugdosom a lukba, ahonnan jön. Éjjel munka után még kimentünk Petivel fotózni kicsit a folyópartra, úgyhogy lesz majd mit kiposztolni a következő pár bejegyzésben.
Ma kaptam e-mailt az OTDK-tól, megjött a dolgozatom értékelése: 38/50 pont. Már csak azt kell valahogy elintézni, hogy lehessen online előadást tartani, állítólag volt már rá precedens...

"They are not people, they are hippies!" - Eric Cartman

2 megjegyzés:

Sógor írta...

Ave Sógor,

Mizujs? Látom hogy új TESLA akarsz lenni (?)

ne a tyúkbelekkel foglalkozzál, hanem tyúkokkal.

Mi amúgy, jól vagyunk, a nővéred, nagyon csinos kismama, előröl három kört lehet látni: a pocakját meg egyre nagyobb melleket :-)

szóval, hétvégére megyünk Tompaville-re, Húsvétra. Kár hogy nem leszel ott, hogy hülyéskedjünk.
Majd ezután sűrűben jelentkezek (igaz, ez az első)

Do not forgett: think localy, f..k globaly

Eva írta...

Jesszusom, drágám, vigyázz magadra!You scared the shit out of me!Egyébként a fotók nagyon szépek:)Puszi