csütörtök, április 02, 2009

The Spagetti Incident

A címtől nem kell megijedni, a híres (sokkal inkább hírhedt) spagettis incidenshez még csak távolról sem történ semmi hasonló :) Mivel ma est 8-tól voltam a moziban zárásig, ezért gondoltam ha már úgyis előttem az egész nap, összedobok valamit magamnak, és ezúttal nem félkész kaját. Rövid fejtörés után a spagetti mellett döntöttem, ugyanis még két hete vettem mindenféle alapanyagot hozzá, gondolván majd úgyis jól jön valamikor.
Neki is láttam, elő az öntetet, a darált marhát, az olajat, a sót, és végül a tésztát. Akkor ért meglepetés, amikor megnéztem, hogy a tészta mennyi idő alatt fől készre. Ez a tészta ugyanis kifejezetten tonhalas "spagetti" készítésére ideális... Na gondoltam, akkor sem fog kifogni rajtam a nyavalyás. Márpedig itt spagettievészet lesz! Összeraktam hát amit tudtam, a teljesség igénye nélkül, az eredmény a következő lett:


Rájöttem, hogy én tényleg szeretem az olasz kaját. Mondjuk a képen látható förmedvényre aligha mondaná egy olasz is, hogy ez valóban olasz étek, mindenesetre nekem jól esett hosszú idő után ilyesmiből nyögősre enni magam.
A moziban ma volt a Boat that Rocked premierje. A dolog érdekessége, hogy az egyik színész benne Boyle-i születésű (itt van kb. 10km-re a város). Itt volt hát az egész família, előre foglalt jegyekkel. A film maga elméletileg egész jó, ugyanaz a rendezője [Richard Curtis], mint az Igazából Szerelemnek, szóval mindenképp megejtem majd valamelyik nap.
Ma a moziban új célt tűztem ki magam elé. Le kell fotóznom Petert, az őrült gépészt. Hihetetlenül jó fotóalany lenne. Ma amikor lejött közénk, és az ajtófélfának támaszkodva, égnek álló hajjal és eszelős félvigyorral a száján szorongatta a csészéjét, világossá vált, hogy mit kell tennem.
Amíg Peterről nincs fotó, addig következzék ornitológiai képdokumentációm második számú példánya:

Varjak lámpán a messzi horizontra bambulnak
"Gay people got a right to be as miserable as everybody else" - Chris Rock, a melegek házassága mellett érvelve

Nincsenek megjegyzések: