szombat, április 11, 2009

Húsvétolás Carrickben

Az utóbbi pár napban a szokásos kerékvágásban mentek a dolgok. Csütörtökön szabadnap lévén moziztam egyet. Nem csak azért megyek ilyenkor, mert imádok moziba járni, és mindezt ingyen tehetem, hanem mert ilyenkor meg tudom nézni azokat a filmeket, amiket még nem láttam, és a vendégek pedig kérdeznek róla. Itt ugyanis egyáltalán nem ritka, hogy bejön egy kuncsaft, odajön a kasszához, és megkérdi, hogy mi van éppen műsoron, mit ajánlok, és miről szól az adott film. Megnéztem tehát a Knowing-ot, mert igen szélsőséges visszajelzéseket kaptunk a nézőktől, úgyhogy gondoltam mindenképpen kiderítem magamnak, hogy mi ennek az oka. A film témájához képest egész szépen össze van rakva a játékidő 85 százalékáig. Ott kellett volna valahogyan szépen befejezni a történetet, és kész. De nem... Gondolom a stúdióbéklyó lehetett az oka, vagy valami más katasztrófa... Minden esetre én is úgy jöttem ki a teremből, hogy hát igen, jó lett volna ez, csak a vége... Jajj.
Tegnap volt a moziban a új Fast & Furious premierje. Már előző nap elkelt az összes jegy a főműsorra, majd a kora esti órákban a 23:25-ös vetítésre is eladtuk az összes helyet. Majd valamikor sort kerítek rá jómagam is, ha nem lesz ennyire tömegnyomor a termekben. Délután még felhívott Sean a Havanából, hogy ráérek-e ma, mert lenne némi munka. Mivel a moziban  ma "offos" vagyok (tehát szabadnap) örültem az ajánlatnak. Most érkeztem meg onnan, helyrepofoztuk a teljesen felújított helyet, összeszedtük a renoválási hulladékot, ilyesmik. Mivel Húsvét hétvége van, ezért ma tuti tömegnyomor lesz minden szórakozóhelyen, ezért is mondta Sean, hogy még éjjelre menjek vissza segíteni, ha tudok. Legalább nem fogok unatkozni, és a munkaóráim száma is szépen gyarapszik.
Az ünnepre való tekintettel pedig itt egy fotó, még 2006-ból, amikor megdizájnoltam pár pirostojást.
"Hello, Kyle. How's the hemorrhoid today?" - Gerald Broflowski, South Park 5. évad 6. epizód

Nincsenek megjegyzések: