péntek, július 28, 2006

Befejeztük Jerry házát :-)


Csutortokre vegre befejeztuk Jerry hazanal a munkalatokat. Ma megkaptuk a fizetesunket, ugyhogy ma ismet betertem a konyveshez, megnezni, hogy vannak-e ujabb konyvek a 2€ reszlegben. A halomba ez alkalommal a kovetkezo zsakmanyok akadtak:
  1. D. H. Lawrence - Sons and Lovers
  2. F. Scott Fitzgerald - Tender is the Night
  3. Thomas Harris - Hannibal
  4. illetve a Grand Theft Auto elso kiadasban :-)

Mult heten is vettem konyveket, tobbek kozt Philip K. Dick es Joseph Conrad muveket.
Egyik nap, mikor meg Jerrynel munkalkodtunk, hivast kaptam, amelyben John Dolan - a Landmark Hotel menedzsere - allast ajanlott. Ma voltam nala beszelgetesen, es mivel tudtam, hogy hetkoznapokon valoszinuleg valamilyen ketkezi munkat fogunk csinalni Ferivel, mondtam Dolannek, hogy csak hetvege johet szamitasba. meglepetesemre minden gond nelkul belement a dologba, hozott nekem papirokat, amiket jovo het pentekre kell kitoltve visszavinnem, akkor fogjuk a szerzodest is alairni. Idokozben Paullal is beszeltunk, aki mondta, hogy a Havana nyitasa elott meg mindenkeppen beszelni szeretne Ferivel meg velem (gyanus, hogy az is allassal kapcsolatos).
Ugyhogy most nagy dilemmaban vagyok... A hotelban biztos allas van, de csak 7,65€/oraert, plusz oda meg vennem kene fekete unneplonadragot es fenyes cipot (ami min. 100€ lenne ha nem talalok vmi jot a turkaloban). Masreszrol viszont Jerry tobbet fizet (Paulrol nem is beszelve), csak ott bizonytalan, hogy mikor es mennyi munka lenne.
Egyebkent a jovo hetre azt terveztunk, hogy ha nem lesz hetkoznapra munka, akkor korbejarjuk az orszag nevezetessegeit. Zolinak van egy jofajta turistaterkepe, amin be vannak jelolve a latnivalok, es rajottunk, hogy a kozelben nagyon sok minden van, amirol nem is tudtunk, es erdemes volna megnezni... Persze addid meg sokminden valtozhat.

Nincsenek megjegyzések: