kedd, július 25, 2006

Csutortok


Ma (csutortok) reggeltol estig dolgoztunk Jerrynel. Erdekes modon viszont annyira nem faradtunk el, mint az elozo napokon. Valoszinuleg azert, mert kulonbozo dolgokat festettunk kulonbozo szinekkel, es igy valtozatosabb volt a munka. Remelhetoleg holnapra, azaz pentekre vegleg be tudjuk fejezni a hazat.Megismerkedtem Jerry apjaval, aki ketszer is kijott a hazabol hogy megkerdezze nem kerek-e esetleg egy csesze teat. Mindezt olyan illedelmes modorral, hogy majdnem elszegyelltem magam. Masodszorra termeszetesen mar elfogadtam a teat, ami melle kaptam ket muffint is. Egy szo mint szaz, az idos bacsika nagyon szivelyes volt.

Ebedidore mikor hazajottunk, felkoszontottuk Zolit, mert elozo nap volt a szulinapja. Kapott tolunk szep konyvet, Aphrodisiac Foods - Eat Your Way to Ecstasy cimmel.Az ebedidorol jut eszembe: ha valaki esetleg arra gondolna, hogy kiprobalna a Tesco gazdasagos lasagne-t, annak most mondom, hogy NE TEGYE! Eddig mindig nagy szerencsem volt a felkesz kajakkal, szinte kivetel nelkul nagyon finom ebedeket dobtam/dobtunk ossze beloluk. Hiaba, harom het utan megtort a jeg...

Nincsenek megjegyzések: