vasárnap, március 15, 2009

A Velencei Kalmár és az Adobe Encore

A tegnapi napot majdnem teljes egészében átaludtam. Ami szünet volt közte az némi interenetezés, illetve egy film volt. A film nem volt más, mint A Velencei Kalmár. Érdekes módon eddig elkerülte a figyelmem, vagy csak 2004-ben nem keltett akkora visszhangot, hogy én is észrevegyem, mindenesetre most pótoltam a hiányosságot. Sok helyen olvastam, hogy Al Pacinonak nem volt igazán nagy alakítása a Heat (Szemtől szemben) óta. Erre cáfol rá a Velencei Kalmárban nyújtott játéka, aki nem hiszi járjon utána. Mellette Jeremy Irons domborít, a tőle már megszokott kimértséggel... Hamarosan azért utána fogok járni, hogy miért nem kapott nagyobb figyelmet a mű, mivel szerintem nagyon szépen össze van rakva, bár hozzá kell tennem, hogy Shakespeare eredetijét nem olvastam. Gondolom azért ezt is lesz időm pótolni.
Ha sok a szabadidőm akkor általában megpróbálom valami hasznossal eltölteni, amíg itt vagyok. Gondoltam nem jönne rosszul, ha kicsit kibővíteném a CV-m, ezért ma megtanultam hogyan kell használni az Adobe Encore-t (DVD szerkesztő program). Egy délelőtt és egy délután alatt meg is voltam vele. Nagyon hasznos, bár nem nevezném vérprofi megoldásnak, viszont az eddigi általam ismert szoftverek közül talán ez nyújtotta a legtöbb alkotói szabadságot.
El is készítettem hát vele a "Szilárd Szarvas SHOWREEL"-t. Ezt lehet majd másolni, osztogatni a megfelelő embereknek. Nameg persze a CV-t is mindjárt kiegészítem :)

Nincsenek megjegyzések: