péntek, március 20, 2009

További szórólap és kezdés a moziban

Tegnap Liam felhívott, hogy szeretne a hamarosan aktuálissá váló hajó árverésre némi szórólapot. Bementem a DNG Farrell irodába és megmutatta hogy kb. mit szeretne látni a kész anyagon. Elém tett egy Word-ben megszerkesztett A4es lapot, fekete háttéren fehér betűk, meg egy kép egy hajóról benne egy nő meg egy férfi, a szöveg középre rendezett sima Times New Roman, de legalább méretben különböztek... Valami hasonlóan elegánsra gondolt...
Ma délelőtt 10kor ismét hívott, hogy akkor meg tudnám-e csinálni mondjuk délutánig... Mondtam persze, semmi akadálya, délután kettőre meglesz. Fél kettőkör végső formájában elküldtem a nyomtatnivalót. Tetszett Liamnek a munka, így a moziban a mai feladatom a nyomtatás+vagdosás volt. Ezzel javarészt el is tellt a mai munkaidőm, a hátralevő fél órában pedig Anna mutogatta meg nagy vonalakban hogy hogyan működik a kassza (hasonló, mint a Havanában, ami volt, hozzá kell szoknom, meg meg kell jegyeznem, hogy milyen termékeket árulunk a mozi büfében és menni fog). Megismerkedtem a maradék személyzettel is. Holnap 1től vagyok 8:30ig, remélem nem lesz unalmas...

Nincsenek megjegyzések: