szombat, március 14, 2009

Tamás, Zoltán és Szilárd

Március 10-re meg volt beszélve, hogy megünnepeljük a Tamás és Zoltán napot. A szokásosnak mondható társaság gyűlt össze, tehát Zoli és Ági (ők voltak a vendégvárók), Hughey és Vera, Tamás és Gabriella, és jómagam, valamint később csatlakozott még Peti és Viki is.
Gyorsan megvolt az ajándékozás, Tamás kapott tőlem egy "The more I drink, the better you look" feliratú pólót, Zoliékat egy teáskanál szettel leptem meg (eredetileg Zotyának is valami hasonló jellegű pólót szerettem volna, de Vera felhomályosított, hogy teáskanalakból igen kevés van a lakásban). Az igazi meglepetés viszont akkor volt, amikor éjfél tájékán engem is megleptek, melynek eredménye képpen mostmár boldog tulajdonosa vagyok egy supermanes pizsamának (Tamásék), egy kényelmes világoskék kötött pulóvernek (Hugh & Vera), egy 12 éves whiskynek (Zoliék), illetve 3 képkeretnek és egy palack bornak (Peti). Nagyon jól esett a figyelmességük, mivel előtte nem mondtam senkinek, hogy névnapom lesz, nem reklámoztam senkinek, így hát nem is számítottam rá igazán, hogy egy harmadik névnapot is "ünnepelni" fogunk.
Volt nagyon finom vacsora, stefánia szelet formájában, ami különösen jól esett a sok healthy living és gyorsfagyasztott kaja után :) Később kitaláltuk, hogy Hughey-nak is kell találni egy magyar nevet, amit majd alkalom adtán meg lehet ünnepelni, hasonló keretek közt. Eleinte kacérkodtunk az ötlettel, hogy valami ősmagyar nevet választunk neki, mint Ond, Kond, vagy akár Huba, de mivel egyik sem fűlött igazából kedves Hugh füléhez, ezért meghagytuk neki a döntés jogát. Még nincs verdikt az ügyben :)
Így utólag köszönöm mindenkinek aki gondolt rám aznap és másnap is, sokat jelentett...

Nincsenek megjegyzések: