vasárnap, március 01, 2009

Hello Carrick!

Megérkeztem hát, immár harmadszor, ebbe a kis városba. Dél körül toppantam be a Szőke rezidenciába, pont mielőtt kitört kerekű poggyászom végleg megnehezítette volna a dolgom.
A repülő út majdnem sima volt. Fél órás késéssel indultunk és érkeztünk, az éjszaka a reptéren viszont meglepően gyorsan és kellemesen eltellt. 11 felé kinéztem magamnak egy kényelmes padot egy eldugott kis helyen, majd vételeztem magamnak egy háromszögszendvicset és egy üdítőt, lecuccoltam magam köré a tatyóimat, elő a könyvet (David Lynch: Catching the Big Fish - ezt mindenképpen ki akartam hozni magammal) és nekiláttam. Hamar eltellt pár óra, ezután következett a zenehallgatás, időközönkénti bóbiskolás, aztán hirtelen azon kaptam magam, hogy lassan reggel van.
Indulás tehát a központi buszmegállóba, ahonnan 8:30-as indulással megkeztem utazásom végső fázisát...

Nincsenek megjegyzések: