hétfő, március 09, 2009

Munka update

Mivel az egyik leggyakrabban nekem szegezett kérdés, hogy van-e munkám, ezért gondoltam most összegzem, hogy mi a harci helyzet.
Legutóbbi témába vágó bejegyzésem ott tartott, hogy még majd beszélek Steve-vel a hét elején, illetve ha nem jön össze a dolog, akkor visszatérek Laurához a moziba. Steve-et nem kerestem még fel, először majd össze akarok dobni egy showreel DVD-t (ez egy olyan lemez lenne, amin az eddigi munkáim lehetne megnézni), és azt nyomni a kezébe a CV-vel együtt. Ez még némi munkát igényel majd, mert profira szeretném megcsinálni, tehát megtanulom majd használni az ehhez szükséges szoftvereket. Az idő annyira nem sürget, mert mint azt Steve elmondta, jelenleg nincs semmilyen futó/készülő projektjük.
Múlt hét pénteken mikor kinéztem kis szobám ablakán, megláttam valamikori felettesemet, Seánt. Gyorsan kabát, cipő, uzsgyi lefelé. Szemlátomást megörült, hogy látott, beszélgettünk, nosztalgiáztunk kicsit, majd mondta, hogy nagy újításokat kell csinálni a Havanában, sok munka lesz vele, és majd kerít nekem valami tennivalót.
Még aznap elmentem a moziba, ahol Laurával leültem beszélni arról, hogy milyen lehetőségeim lennének a moziban. Elmondta, hogy szükség van egy férfi alkalmazottra, mert szinte teljes női uralom van, és ez valamiért nem jó (aki tudja miért, írja be kommentbe, legyen kedves). A lényeg: részmunkaidős munkát tud adni, eleinte csak a kasszáknál, tehát gyanítom, hogy üdítő és popcornárúsítás. Viszont: Laura tudomásomra hozta, hogy a mozigépész szeretne kevesebbet dolgozni, sokkalja az óraszámokat, ezért majd megpróbál valamit összehozni ennek tükrében...
Összesítve tehát: a részmunkaidős mozis munka megvan, holnap várom Laura hívását a részletekkel kapcsolatban. Ebből nem fogok meggazdagodni, az biztos, viszont ha emellé jön még a renoválási munka a Havanában, akkor panaszra semmi okom nem lesz, sőt... Ha mindezek után pedig beállhatnék mozigépésznek, akkor az maga lenne a kánaán. Hogy a bónuszt le ne felejtsem: a mozi alkalmazottjaként heti egy előadást egy partnerrel ingyen nézhetek!

Nincsenek megjegyzések: